28
ינו

כך תעצבו את הבית בעזרת גופי תאורה

תאורה וגופי תאורה, עבור מעצבים רבים ידועים כמרכיב חיוני עבור עיצוב הפנים. תאורה המבוצעת היטב יכולה להעלות את רמת החדר, להתיז עליו מעט ‘שיק’ ובכך לשפר את כל האווירה בבית.

לעצב את הבית שלכם עם גופי תאורה נכונים היא למעשה אמנות בפני עצמה. לא יודעים באיזו מנורה להשתמש או באילו גופי תאורה להשתמש? אל דאגה, בשביל זה אנחנו פה.

משחקי צללים

נברשות מפוארות, וגם כאלה שלא כל כך מפוארות, יכולות להיות עשויות זכוכית או מוצלות על ידי אהיל לפי האירוע אותו אתם מתכננים בביתכם וההרגשה אותה אתם רוצים להשרות בחדר. סינון האור בעזרת אהיל מספקת אור בצורה יעילה.

השתמשו בכמה מנורות ביחד

לקבלת מראה אופנתי ומודרני, במקום להשתמש בנברשת אחת גדולה מעל שולחן האוכל, נסו להשתמש בזוג נברשות קטנות יותר או להוסיף שלישיית גופי תאורה תלויים מעל האי שבמטבח. תוכלו להחליף את אהיל התאורה בכל מה שתרצו, ממש עד לכדי בקבוק יין ישן שייתן מראה אוטנטי וייחודי לחדר שלכם.

הוסיפו קצת כיף

סדרו באופן אקראי, במסדרון החדרים, גופי תאורה בגבהים שונים בעלי מרווחים שונים במסדרון ומצאו אהילים מיוחדים ומשעשעים במידה ויש לכם ילדים. חברו את גופי התאורה לחדר השינה הראשי ואל חדר הילדים כך, אם מישהו קם בלילה, גופי תאורה במסדרון- יש.

וינטאג’

נברשת וינטאג’ לדוגמא, יכולה להימצא בשוק הפשפשים או באתר קניות יוקרתי. לא משנה איפה תמצאו אותה, מספיק שהיא תמצא חן בעיניכם. לא רק שהיא תוסיף עניין לחדר עצמו, היא גם תספק לכם נושא שיחה מעניין.

הדימר

אם אתם רוצים לעשות הבדל גדול ובמהירות, כל מה שאתם צריכים זה דימר.

דימרים בחדרי האמבטיה, חדר האוכל וחדרי המשפחה יכולים לתת את האפשרות לשנות אווירה לפי הסיטואציה. כך, אתם יכולים להעיר את החדר כמה שאפשר כדי להתרכז למשל במטלות או שיעורי בית, ולעמעם את האור בזמן שאתם רואים סרט או מנהלים שיחה אישית עם אדם אהוב.

לא וינטאג’, יותר עתיק

יש אנשים שינסו להימנע כמה שיותר משימוש בחשמל או במנורות. אם אתם אנשים מיושנים שאוהבים את השימוש בנרות, נשמח לייעץ לכם על גופי תאורה אשר בנויים אך ורק עבור הנרות שאתם כה אוהבים.

מראה הנרות מעניק נצנוץ טבעי הנובע מהלהבה ומכניס בחדר אווירה חמימה ושלווה.

מנורות LED

בוודאי שמעתם על מנורות ה-LED. מנורות קטנות וזולות שלרוב יהיו מוכרות כתאורת חוץ. אך בשנים האחרונות חלה התקדמות בהכרה במנורות ה-LED וכעת מלא גופי תאורה נמכרים עם נורות ה-LED.

למנורות, לרוב, תוכלו לשנות את הצבע ולהתאים את צבע הנורה לאווירת החדר.

גופי תפאורה יכולים לעשות לכם הכל בבית, אם רק תדעו איך להתאים גוף תפאורה לכל חדר. אם אתם מתלבטים, תמיד תוכלו להתייעץ עם מעצב פנים ולהחליט האם ללכת לפי עצותיו או למצוא רעיון מקורי ממש בעצמכם.