28
פבר

בחירות נכונות של ריהוט – למה כדאי להתייחס

הבחירה לרהט את הבית היא מורכבת, משום שיש לקחת בחשבון פרמטרים רבים ומגוונים ובין היתר את עלות המוצר, את איכות הריהוט, את עיצובו, חומר הגלם ממנו הוא בנוי, את גודלו וכיוצא בזאת. ריהוט לא נהוג להחליף בתדירות גבוהה ועל כן במעמד הרכישה נכון להשקיע מחשבה מעמיקה ולקחת בחשבון את כל הפרמטרים החשובים לכם באופן אישי.

היכן לרכוש ריהוט

אחת השאלות הראשונות בהן נתקלים רבים במעמד רכישת הרהיט, היא היכן נכון לרכוש אותו. נכון לשנת 2019, קיימות לא מעט רשתות וחנויות פרטיות אשר מוכרות רהיטים, חלקן חברות איכותיות אחרות איכותיות יותר. בבואכם לרכוש רהיטים, עליכם בראש ובראשונה להחליט על מספר חנויות אליהם תפנו וזאת כדי להישאר ממוקדים ולא ללכת לאיבוד בין שלל חנויות הרהיטים הקיימות כיום בישראל. השלב הבא שנכון לקחת בחשבון הוא חומר הגלם ממנו מורכב ומיוצר הרהיט ולזכור כי נכון לרכוש רהיטים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ושיהיו נוחים. מיד לאחר שהחלטתם על איכות, נכון לקחת בחשבון ולרכוש רהיטים מעוצבים אשר יהיו מדהימים בפני עצמם, אך שיתאימו במקביל לעיצוב הרווח בחלל הבית שלכם.

 

התאמת הריהוט לחלל

על הריהוט אותו אתם רוכשים להיות פונקציונאלי אך עליו להתאים באופן מושלם לעיצוב הרווח בחלל הבית בין אם זה עיצוב כפרי, עיצוב מודרני ועוד. עליכם לקחת בחשבון את סך האלמנטים שמוצבים בחלל הבית ולרכוש את הריהוט הנדרש בהתאמה מלאה ליתר סביבת המגורים.

ראו הוזהרתם: אתם יכולים להגיע לחנות וליהנות ממראה הרהיטים בחנות, להתאהב בהם ולרצות דווקא אותם ותוך כדי התלהבות לשכוח מהעיצוב הרווח בחלל הבית. שימו לב כי אתם לא “מאבדים את הראש” ואתם זוכרים לרכוש אך ורק רהיטים שמתאימים ליתר העיצוב הרווח בחלל בו אתם עתידים להציב אותו.

כמה זה עולה לי

אחת השאלות השכיחות היא כמה יעלה לכם לרכוש רהיט חדש. שימו לב כי טווח המחירים הוא נרחב ויכול להיות מגוון, החל מכמה מאות בודדים ועד אלפים ולעיתים גם עשרות אלפים בהתאם לדרישותיכם ובחירותיכם ברהיטים. כדי לא להגיע למצב בו אתם מקבלים את הריהוט והוא לא נוח לכם לשימוש, חשוב שלא להתפשר על ריהוט ספציפי, רק משום שהוא מוצע במחיר נמוך. באותה הנקודה נציין כי חשוב להגדיר מחיר מבעוד מועד, ממנו לא תסטו במהלך הרכישה וזאת כדי לא להיכנס לקשיים כלכליים.

לסיכום בחירת ריהוט לביתכם חשוב שיתבצע בהתאמה מושלמת לסגנון החיים שלכם, לעיצוב הרווח בביתכם וליכולותיכם הכלכליות. לעולם אל לכם להתפשר על אף אחד משלושת קריטריונים אלו, גם אם מחיר הפשרה היא לדחות את הרכישה למועד מאוחד יותר. הרכישה שלכם היום צריכה לשמש אתכם גם בעתיד ורצוי הרחוק ככל האפשר (ישנם רהיטים שיכולים לספק אתכם גם כמה עשורים).