05
מרץ

איך למצוא את האדריכל הנכון לתכנון קניון

אתם בתחילת הדרך של תכנון הפרויקט המסחרי שלכם, הקניון. אחד הצעדים החשובים ביותר בתחילת פרויקט כזה, הוא בחירת האדריכל המסחרי הנכון. בחירה לא נכונה מצדכם יכולה להוביל לבעיות תקציב, תכנון ועיצוב.ברים שחשוב לחפש כאשר אתם מחפשים את האדריכל הנכון לפרויקט שלכם-

ניסיון: כמה שנות ניסיון יש לאדריכל אותו אתם בוחנים? האם הוא עצמאי או שייך למשרד? מה הרקורד שלו? ודאו כי יש להם מספיק ניסיון בסוג הפרויקט אותו אתם רוצים להרים. אדריכל מתמחה תכנון ועיצוב חללים מסחריים תהיה בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר.  כמו כן, האם האדריכל שלכם מכיר את סגנון הבניין אותו בחרתם שיעבוד כקניון? השאלה הזו לא נשאלת סתם. אדריכל שמבין את חוקיות המבנה יכול לחסוך המון כאב ראש לאחר תחילת הקמת הפרויקט.

תקשורת: לשורש העניין, כאשר אתם צריכים להתחבר עם האדריכל שלכם, אתם צריכים להתחבר אליו באופן אישי. אם סגנונות התקשורת שלכם יהיו מנוגדים משל האדריכל אותו בחרתם, אתם עלולים להכניס את עצמכם לצרות. כשאתם בוחרים את האדריכל, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם על אותו הקו וכי הציפיות שלכם ברורות.

מודרניזציה: ודאו כי משרד האדריכלים אותו בחרתם משתמש בכלים ובמשאבים הדיגיטליים העדכניים ביותר. תוכניות מפורטות וברורות משמען סיכוי פחות לחוסר בתקשורת. בנוסף, תוכניות ממוחשבות יכולות לבצע התאמות מהירות יותר. מבט חטוף בדף האינטרנט של האדריכל הנבחר יוכל לספר לכם עד כמה מעודכנת החברה שלו והאם הם מתקדמים בקצב הנכון או נשענים על קורות העבר.

עכשיו, כשיותר ברור לכם מה אתם צריכים לחפש באדריכל, הגיע הזמן להבין איך לחפש את האדריכל שלכם כשזה נוגע לתכנון ועיצוב הקניון שלכם.

האינטרנט: אם אתם רוצים ליצור לעצמכם רשימה של אדריכלים ממנה תבחרו את הטוב ביותר עבורכם, תתחילו את החיפוש שלכם באינטרנט. תכנון ועיצוב חללים מסחריים דורש אדריכל שמתמחה בסגנון זה, לכן חשוב לסקור את אתרי האינטרנט של האדריכלים. דבר זה ייתן לכם אינדיקציה על אופי המשרד והאם הוא מתחבר לעיצוב אותו אתם מדמיינים.

שאלו אנשים: שאלו את החברים והמקורבים שלכם, בקשו מהם המלצות. שאלו האם הם מכירים חברות אדריכלות המציעות את השירות אותו אתם מחפשים במדויק. אם אתם מכירים אנשים הקשורים לתחום האדריכלות, התייעצו איתם לגבי המשרדים עליהם שמעתם. כך, תהיה לכם אינדיקציה טובה יותר לגבי המשרד הנכון לפרויקט שלכם.

ראיינו את המועדפים עליכם: ראיון של שלוש עד חמש שאלות יכולות לעזור לכם להבין את סגנון העבודה של משרד האדריכלים. שאלו האם תקבלו עדכונים שוטפים ובאיזו תדירות, האם בפגישה פיזית, טלפונית או דרך המייל. תאמו את הציפיות ביניכם, זוהי ההזדמנות שלכם להעריך את הביטחון האישי של האדריכל.

בשורה התחתונה, ברגע שתמצאו את האדריכל הנכון עבורכם, העבודה תיעשה הרבה יותר קלה, התקציב יישמר ואתם תהיו בטוחים במאת האחוזים שיש מי שדואג לפרויקט שלכם.