31
מאי

מחדש את המטבח? 5 מוצרי חשמל must buy

עיצוב מחדש של המטבח הוא הזדמנות מצוינת להצטייד גם במכשירים חשמליים מתקדמים שיהפכו את החיים שלכם לנוחים יותר. מומלץ כמובן לתכנן את הקניות עוד לפני השיפוץ של המרחב הקולינרי: כך למשל תוכלו ליצור עבור המקרר החדש שלכם מקום שמתאים לו באופן מושלם וכך לנצל באופן מיטבי את שטח המטבח, גם לטובת מדיח כלים כדאי להקצות ספייס בתוך הארונות כדי שהוא לא יתפוס מקום יקר על משטח העבודה ואפילו מבחינה אסתטית רצוי לדעת אילו פריטים יוצבו במקומות שונים במטבח כך שאפשר יהיה לתכנן את העיצוב שלו בהתאם ולהבטיח הרמוניה מלאה.

1. מקרר

הפריט בעל הנוכחות הבולטת ביותר בכל מטבח הוא באופן טבעי המקרר, גם בגלל התפקיד החשוב שלו וגם בגלל הממדים. אחת המגמות המובהקות בשנים האחרונות היא גידול משמעותי בנפח המקררים ובהתאם גם במידות שלהם, מה גם שכיום במקרים רבים מועדף מקרר 4 דלתות במקום השתיים המסורתיות.

עוד מגמה מעניינת היא הצטיידות במיני מקרר. מקררים אלה מתאימים גם לדירות שיש בהן יחידת הורים נפרדת או יחידה נפרדת לאחד הילדים שכבר גדל, וגם למשפחות גדולות שזקוקות לשטח אחסון גדול הן לקירור והן להקפאה. במקרים אלה חשוב לתכנן את השיפוץ כך שהמקרר הנוסף לא יתבלט יתר על המידה במטבח וניתן יהיה להשתמש בו באופן פרקטי.

2. מדיח כלים

מדיחי כלים אינטגרליים או חצי אינטגרליים הם האופציה המועדפת במרבית המקרים כשמשפצים מטבח, וזאת מהסיבה הפשוטה שזהו גם הפתרון הפרקטי ביותר וגם הפתרון האסתטי ביותר.

הפרמטרים העיקריים לפיהם בוחרים דגם ספציפי הם המידות – ישנם מדיחים צרים וישנם רחבים, וכמובן שנדרשת התאמה לשטח שניתן להקצות למכשיר זה בתוך הארונות (לא לשכוח להשאיר מרווח!); הנפח (אם אתם משתמשים בכלים רבים כדאי להשקיע במדיח בעל קיבולת גדולה); היעילות האנרגטית (כדי שחשבון החשמל לא יתפח וגם משיקולים אקולוגיים); ומגוון תוכניות ההפעלה כך שתוכלו לנקות ביעילות ובאופן איכותי את כל סוגי הכלים אחרי כל סוגי הארוחות.

3. קומקום חשמלי מזכוכית

דוגמה נוספת לבחירה שהיא גם פרקטית וגם אסתטית. קומקומים מזכוכית הם פריט שובה לב שמגיע במגוון רחב מאוד של צורות וצבעים, כך שתוכלו להתאים אותו בדיוק למטבח החדש – ואם תרכשו אותו עוד לפני העיצוב מחדש של המרחב הקולינרי, תוכלו לוודא התאמה מלאה בין הקומקום לבין הפינה שבה הוא יונח.

4. מסחטת גזר מקצועית

המודעות ההולכת וגדלה להשפעתה של תזונה נכונה על הבריאות שלנו – גם זו הפיזית וגם זו הנפשית – גורמת לכך שנרצה לצייד את המטבחים שלנו במוצרי חשמל כמו מסחטת מיץ גזר מקצועית. עם מסחטה שכזו נוכל ליהנות מכל היתרונות הרבים של הירק הכתום (למשל בטא קרוטן בשפע שמהווה מקור אידיאלי לוויטמין A וגם כמויות גדולות של אשלגן ו-ויטמינים מקבוצת B). חשוב לבחור מוצרים אמינים וחזקים כדי להפיק מהגזר מיץ במהירות וביעילות. דוגמה טובה למכשיר שכזה היא מסחטת הגזר המקצועית EF-800 של זק”ש.

מסחטת הדרים

סוג שונה של מסחטות שגם הוא הפך בשנים האחרונות למוצר מבוקש מאוד הוא מסחטות הדרים. גם לפירות ההדר תועלת תזונתית עצומה ובמיוחד שפע ויטמין C, ובנוסף ישנן מסחטות הדרים שהן פריט אסתטי להפליא וכובש לב. ניתן לבחור בין מסחטות חשמליות למסחטה ידנית שגם בעזרתה תוכלו לשתות מיץ תפוזים טעים ובריא מדי יום בלי להתאמץ.