05
דצמ

היתרונות בשילוב עיצוב פנים לדירה במהלך שיפוץ דירה

שיפוץ דירה מעורר אצל רוב בני האדם אסוציאציות שליליות: אמנם אחרי השיפוץ, ובפרט אם הוא מתבצע באופן מקצועי ומתוכנן היטב, התוצאה מרשימה מאוד, אבל בדרך כלל התמונות הדומיננטיות במוח שלנו הן של בלגן בכל רחבי הדירה, התלבטויות רבות לאורך הדרך וגם הצטערות בדיעבד על חלק מהבחירות (שהרי גם אם אין טעם לבכות על חלב שנשפך, שיפוץ הוא פרויקט מורכב שאי אפשר לחזור עליו אחרי שנה או שנתיים, ואי מיצוי הפוטנציאל של הנכס ניצב מולנו מדי יום).

אין פלא אם כך שישנם לא מעט בעלי דירות ובתים שפשוט מוותרים על הרעיון של השיפוץ או דוחים אותו שוב ושוב עד שהתשתיות קורסות ואין ברירה, וגם אז הם ניגשים לפרויקט בחוסר חשק או בחשש גדול שמשפיעים לרעה על התוצאות.

איך בכל זאת משפצים דירה או בית עם כמה שפחות בלגן וכמה שיותר רווח? משלבים עיצוב פנים לדירה עם השיפוץ.

 

יתרון ראשון: תכנון אופטימלי

עיצוב פנים לבית או לדירה הוא שירות רחב שכולל לא רק את סגנון הנכס והפיכתו לשובה לב במיוחד, אלא גם תשומת לב רבה להיבטים הפרקטיים והפונקציונליים של הדירה או הבית. למעשה, הבסיס של עיצוב פנים מקצועי הוא קשב מלא לצרכים הספציפיים של כל בני הבית, ומתוכם נגזרות הבחירות השונות לגבי כל מרחב ומרחב.

עיצוב פנים במסגרת שיפוץ דירה הוא באופן טבעי הזדמנות פז ליצור שינויים רחבים ומשמעותיים, כאלה שמאפשרים לספק את כל אותם צרכים של כל בני הבית. עוד כדאי לזכור בהקשר זה שהנדל”ן בישראל יקר מאוד בימינו, וכל מטר מרובע שווה אלפי דולרים, כך שכדאי להשקיע בתכנון מיטבי של הדירה ולנצל כל פינה וכל אזור בה באופן מלא.

יתרון שני: ניצול מיטבי של כוח העבודה

כשאתם שוכרים את שירותיה של מעצבת פנים במסגרת שיפוץ דירה כולל נמנעת התופעה שבה העובדים מושבתים בגלל חוסר יכולת להחליט מה ברצונכם לבצע בדירה (תופעה שכל שיפוצניק יספר לכם שהיא נפוצה מאוד, גם אם ישנן תוכניות מפורטות, וזאת עקב התרחשויות בלתי צפויות). בנוסף גם אין שינויים בתכנון הפרויקט תוך כדי עבודה, כך שנמנעת התופעה שבה מתבזבז זמן יקר (שכמובן שקול לכסף רב) כדי לתקן מהלכים שכבר הושלמו, ובאופן כללי העבודה מתנהלת ביעילות מרבית.

יתרון שלישי: חיסכון בקניית חומרים ופריטים נחוצים

עוד יתרון יקר ערך של שילוב עיצוב פנים לדירה במהלך שיפוץ כולל הוא החיסכון הכספי בקניית כל החומרים והפריטים הנחוצים לטובת שדרוג הבית.

החיסכון מושג בשתי דרכים: ראשית, בזכות המיומנות והמקצועיות של מעצבת הפנים, נרכשים אך ורק חומרים ופריטים שבאמת יש בהם צורך ואין קניות מיותרות (וכך נמנעת התופעה של בוידם או מחסן עמוסים בציוד וחומרים שנקנו לטובת השיפוץ ושבסופו של דבר לא נעשה בהם שימוש); ושנית, מאחר שאנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים אמונים על קניית קרמיקות, מקלחונים, צבע, סלונים, ארונות מטבח ובעצם מה לא, הם גם מכירים את החנויות השונות שמוכרות את כל הנ”ל ויודעים בדיוק איפה כדאי לקנות כל חומר או פריט. ברוב המקרים הם גם מצליחים להגיע לעסקאות טובות יותר עם בעל החנות מכפי שאתם הייתם יכולים להגיע, ובסך הכל מושג חיסכון כספי משמעותי.

יתרון רביעי: בית שהוא באמת אתם

כולנו רוצים להביא את עצמנו לידי ביטוי בשלל דרכים, ובפרט מייחלים לכך שהבית שבו אנחנו חיים ישקף את מי שאנחנו כך שנוכל להרגיש בו הכי בנוח בכל מצב. שיפוץ דירה בפני עצמו, מושקע ככל שיהיה, לא מספיק כדי שאכן כל אחד יצליח לבטא את האישיות שלו באמצעות המרחבים השונים בבית – רק תכנון מדויק, שנשען כאמור על קשב מלא לכל בני הבית וכמובן גם על הניסיון הרב של מעצבת הפנים ותפישת העולם האסתטית המגובשת שלה, מבטיח, ולא רק מבטיח אלא גם מקיים, בית שהוא באמת אתם.

יתרון חמישי: קיצור משך השיפוץ, או בקיצור, פחות בלגן

כאמור אחד החסמים העיקריים בפני שיפוץ הדירה הוא החשש מבלגן של ממש לפרק זמן ארוך. עיצוב הפנים במסגרת השיפוץ מוביל להתנהלות יעילה במיוחד בזכות התכנון המוקפד, ובנוסף מוודאת מעצבת הפנים שהשיפוץ אכן מתנהל ביעילות מרבית וללא בזבוזי זמן מיותרים, וכך נוצר עוד יתרון של השילוב בין עיצוב לבין שיפוץ: מינימום בלגן ובית כמו חדש תוך פרק זמן קצר.

 

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: http://www.72gag.co.il/