11
נוב

הדרך להתאים את מראה החצר לעיצוב הבית

עיצוב כפרי, מודרני, תעשייתי, אוריינטאלי, ים תיכוני ועוד: כולם עיצובים שכבשו את תחום עיצוב הבית, תוך שהדרך לקבל תמונה מלאה ומושלמת בחללים שונים בבית ומחוצה לו, היא שילוב נכון של עיצוב פנים עם אדריכלות נוף.

כיום ישנם שלל מעצבי פנים ואדריכלים שיכולים לסייע לכם להפוך את החלל שלכם למזמין, מותאם אישית ובעל נראות נפלאה! כאשר בזכות ידע וכשרון, מספקים אנשי המקצוע מענה טוב לכל בעל דירה או בעלים של בית פרטי.

אז כיצד משלבים נכון בין עיצוב החצר לעיצוב הבית? הנה כמה טיפים חשובים:

התאמה  של החצר לקונספט הראשי שמלווה את עיצוב הבית – לפני שאתם מתחילים לבצע רכישות של ריהוט, כמו גם של פרחים, עציצים, שיחים ועצים לגינה, חשוב לאתר קונספט עיצוב כולל ומתאים גם לבית וגם לחצר.

באמצעות חברות מקצועיות המתמחות בתחום עיצוב פנים כמו גם בהום סטיילינג, ניתן לקבוע טון ושפה עיצובית לכל חלל ומבנה ובכך להגדיר אותו בצורה נכונה שתנחה אתכם בעיצוב, לאורך כל הדרך.

קבלת ייעוץ מהמומחים – כדי לבצע שילוב טוב בין הפנים לחוץ: מומלץ להתייעץ המומחים בתחום, כמו עם אנשי המקצוע העוסקים באספקת מטבחי גינה מבית חסון מטבחים. החברה המקצועית תתאים לכם מטבח גינה בצורה נפלאה, תוך מחירים הוגנים ושירות מושלם! בנוסף, יש לבחור חברת עיצוב בתים טובה שתוכל לספק לכם ייעוץ ותכנון מוקפד של חלל הבית ושל החלל החיצוני של המבנה.

תכנון נכון – בצעו תכנון נכון של החצר בצורה שתתאים לצרכים שלכם, כמו גם לייעוד של חצר הבית או הגינה לפעילויות בחיי היום יום, לדוגמא: מי שאוהב לארח משפחה וחברים בחלל החיצוני של הבית, יוכל לבצע התאמה של מטבחי חוץ המסייעים לבשל בצורה פרקטית ויעילה בחלל החיצוני. עוד חשוב ממש לשבת ולשרטט את החזון שלכם לגבי עיצוב החצר ולהקצות מקום לגינת ירק, לשתילת עצים, כמו גם מקום ישיבה, בישול ואירוח.

בחירת ריהוט גן ואלמנטים שונים לחצר – התאימו את ריהוט הגן לקונספט הכללי של הבית, וודאו כי הוא ‘מתכתב’ בצורה נכונה עם ריהוט הבית, לדוגמא: עיצוב בית בסגנון כפרי או ים תיכוני הגדוש בצבעים, שטיחים וכלים עתיקים, מאפשר התאמת ריהוט גינה עשוי מתכות שונות למראה העתיק כמו גם ריהוט גן מעץ מלא ושימוש בראטן. בכך אפשר ליצור מראה מושלם גם לבית וגם לחצר.