07
מאי

הפרטים הקטנים שישפיעו על עיצוב הבית והחצר

לפעמים אלה דווקא הפרטים הקטנים שמחוללים שינוי גדול ומשמעותי. בכל הקשור לעיצוב הבית, הכלל הזה נכון אפילו יותר. החפצים הנכונים, הצבעים המדויקים והחומרים האיכותיים הם אלה שישדרגו את חוויית המגורים שלכם ויבטיחו לכם הנאה גדולה יותר מהמקום שבו אתם מתעוררים, אוכלים ומבלים עם הילדים. אז לפני שאתם משקיעים הון עתק בשיפוץ הבית מהיסוד, הנה כמה דרכים פשוטות ללטש ולשדרג את החוויה שלכם.

כריות נוי – לסלון או לגינה

מערכת הישיבה היוקרתית שלכם מלווה אתכם זמן לא קצר, ואתם לא מתכננים להחליף אותה בקרוב. מצד שני, ברור לכם שאת הסלון צריך לרענן, ואם תכניסו קצת צבע לספות הבהירות הכול ייראה אחרת. הדרך הפשוטה ביותר להפיח חיים במרחב הפרטי שלכם היא באמצעות כריות נוי לבית ולגן, והן מתאימות לכל מקום בבית. אם יש לכם פינת קריאה עם כורסה מפנקת הכרית תשמש גם לנוי וגם להנאה גדולה, היא מושלמת לחדר השינה, והיא בהחלט מרעננת גם בפינת הישיבה בגינה הפרטית. בקיצור, במקום להחליף את הריהוט ולשלם הון תועפות, למה שלא תוסיפו טאץ’ פשוט יותר, שיעלה לכם פחות?

מדפים – לפינות שונות בבית

במקום לבנות ארון חדש שרק יעמיס על הסלון או על החדר, מדף הוא פתרון אחסון פשוט ונוח למדי. אתם יכולים לצבוע אותו בכל צבע שתבחרו, להציב מדפים באופן לא-מאוד סימטרי ולשלב בהם ספרים, חפצי נוי וכל פריט אחר שיחמם לכם את הלב וילטש את עיצוב החלל. זכרו שמדפים יכולים להתאים לכל פינה שתבחרו, כולל חדר העבודה, המטבח וחדר הרחצה. תוכלו גם לשלב אותם בחצר ולהציב עליהם עוד כמה עציצים שיוסיפו צבע ועניין הן לחלקו הפנימי של הבית – והן לחלקו החיצוני.

מחיצות – מחלקים את החלל

אם יש לכם סלון גדול במיוחד או חדר שינה רחב ממדים, יכול מאוד להיות שאת החלל הזה אפשר לנצל בצורה קצת יותר טובה. אם נחזור לרגע אל הסלון, הרי שאת החדר הזה אפשר לחלק לשניים באמצעות מחיצת גבס. חלק אחד ימשיך לשמש כסלון ומרחב אירוח, אבל החלק האחר יכול להפוך לפינת עבודה למשל. זוהי דרך פשוטה ויעילה לחלק את השטח הגדול ולנצל אותו בצורה הרבה יותר יעילה.

המטבח – מחליפים חזיתות

אחרי כמה שנים טובות, הגיע הזמן לרענן את המטבח. מצד שני, החלפת כל הארונות תעלה לכם ביוקר. אז במקום לחסוך כסף לשיפוץ המטבח, תוכלו לחסוך לא מעט ולהחליף רק את החזיתות, כלומר את דלתות הארונות. כך, בתקציב מוגבל יחסית, אפשר לשנות לחלוטין את מראה המטבח, ולהעניק לו טאץ’ רענן וייחודי.