10
ינו

ארונות שיוסיפו לנראות הבית

ארונות מוצלחים הם לא סתם עוד פריטים ביתיים. אלה מרכיבי מפתח לארגון הבית, שמירה על סדר וניקיון. וחוץ מזה, הם גם יוצרים את האווירה, הם מוספים נגיעות של אסתטיקה וייחוד. מכיוון שלא כולנו מסתפקים במה שנראה רגיל או סתמי, קבלו כמה אפשרויות משודרות. סוגי ארונות שיוסיפו לנראות הבית וחלקם גם יוסיפו נגיעות פרקטיות מעניינות.

דלתות הזזה מעוצבות

ארון מוצלח זה ארון בעל סידור פנימי שמתאים לסוג המלתחה והבגדים המשמשים אתכם. אבל זו המעטפת של הארון שמשפיעה לאין ערוך על הנראות של הבית. במקום לבחור דגם שנראה רגיל, תוכלו לבחור דגם בעל דלתות הזזה מעוצבות. אלה יכולות להיות פתרונות שנקראים דגמי רחף. ואם אתם גם מחובבי הטלוויזיה, תוכלו למצוא הרבה תועלת בדגמים עם דלתות הזזה המשולבים עם ארונות טלוויזיה. זהו סידור מעניין, שמעניק חזות אסתטית מרהיבה וגם פרקטית. אין צורך להתקין מתלי טלוויזיה או להזמין בנפרד שידות טלוויזיה.

היופי הייחודי של הזכוכית

זכוכית הולכת ומתגלית כמועדפת בהמון עיצובים ביתיים. אחרי שראינו אותה נכנסת לאמבטיה (עם מקלחוני זכוכית), או מחליפה את המעקות מברזל (כי מעקות זכוכית הרבה יותר יפים), עכשיו יש גם בארונות. אז נכון שלא כל הארון יהיה עשוי מזכוכית, אבל יש דגמים מלהיבים שבהם הדלתות ואף חלק מהמדפים יהיו מהחומר השקוף היוקרתי. זהו עיצוב שמוסיף המון זוהר לחיים ואסתטיקה של פאר או חינניות עדינה. בדגמי ארונות מסוימים, ניתן לראות שילובים. כלומר חלק מהדלתות בנויות מעץ איכותי. דלתות אחדות עשויות זכוכית, כעין ויטרינה אסתטית. בחלק הזה ניתן לאחסן פרטי לבוש או אקססוריז מיוחדים, שכיף לראותם ואשר מוסיפים אווירה של גלריה ייחודית לבית.

ארונות עם תאורה

דגמים נוספים שיכולים לשדרג את הנראות של הבית בכלל ושל הארונות בפרט, כוללים שילובי מנורות. תוספת גופי תאורה ייחודיים בתוך הארון, הופכים אותו לפריט מסוג חדש לגמרי. פתאום קל יותר למצוא כל דבר. פתאום, כל פתיחת דלת חושפת יופי מעניין, במיוחד כאשר סידור הארון מושקע ונעים לעין. אגב, שילוב תאורה עם דלתות שקופות, הופך את הארון ליצירת אמונות של ממש.

ארונות לפינות מעוצבות

חדרים קטנים אפשר לשדרג, על ידי ארונות קומפקטיים שגם מוספים לנראות של הבית. במקום לוותר על שטח יקר שמתבזבז ללא תכלית, מכניסים ארון פינתי בעיצוב מושקע. בכך, הופכים את הפינה לשימושית, מעוצבת יותר, פרקטית ונאה. ניתן להתאים את סוג הארון לגודל החדר ולסוג העיצוב הפינתי הרצוי (סגנון בוגר, לילדים, רטרו, כפרי ועוד).

צבעי ניגוד דרמטיים

שדרוג הנראות בבית, יכולה להתבסס על שימוש בצבעים מפתיעים. אם פחות רצוי לכם ארון בצבעי עץ קלאסיים, מה דעתכם על שחור או לבן? כאשר בוחרים פריט בעל צבע המנוגד לצבע הסביבה שלו, החדר מקבל מראה דרמטי ומעניין.