20
מרץ

המדריך לבחירת גרניט פורצלן

איך תבחרו את הריצוף שלכם?

כשאתם רוצים לבחור ריצוף לבית אתם צריכים לקחת בחשבון את היוקרה שחשובה לכם, את הקלות שבניקיון, את ההתמזגות עם עיצוב הבית הכללי. גרניט פורצלן מאפשר לכם עיצוב מושלם ועמיד מפני שחיקה. הפורצלן נחשב חומר קשיח בזכות גרגירי חומר הגלם שלו הנגרס בדקיקות. לא תזדקקו לתחזוקה ייחודית ותוכלו לרצף אותם על תשתית נוכחת. כעת נשאלת השאלה איך תבחרו גרניט פורצלן כחלק מעיצוב הבית.

סוג הגימור, טעמכם וגודל החלל

כשלב ראשון יש לכם סגנונות עיצוב שונים לבחור מתוכם את הטוב ביותר עבורכם. בחרו את סוג הגימור הרצוי לכם – מט, מבריק או לפטו. בבחירתכם קחו בחשבון את טעמכם, את גודל החלל, את התאורה בחלל.

גרניט פורצלן בעל גימור מבריק

מעוניינים במראה חדשני? בברק חודרני? בקלות בניקיון? במראה אקסקלוסיבי?

בחרו גרניט פורצלן בעל גימור מבריק. כך תוכלו להחזיר את האור, לסייע לו להתפזר בחדר, לפתוח את החלל. גימור זה מצוין לחיפוי הקירות באמבטיה ולאזורים צפופים בחדרים גדולים, כמו גם למשטח השיש. כדרך אגב, חשוב לבחור אריח בהיר אם אתם רוצים שהתאורה תבלוט כראוי.

ומה לגבי החסרונות?

ובכן, למשטח מבריק יש חסרונות, לכן חשוב לקחת אותם בחשבון. כאשר המשטח מבריק אתם תבחינו בכל לכלוך בקלות וכך תמצאו את עצמכם מבלים עם המטאטא והיעה כל היום. טביעות רגליים, סבון שנשאר, כתמי מים שיתייבשו מהספונג’ה – כל אלה יורגשו בקלות. חשוב לזכור כי ככל שהמשטח מבריק כך אתם נמצאים בסכנת החלקה שוב ושוב.

גימור מט של גרניט פורצלן

אם אתם מעוניינים במראה כפרי, בחרו בגימור מט של גרניט פורצלן. תוכלו למצוא גרניט פורצלן בצבעים שונים, בדוגמאות מגוונות. בכניסה לבית או במסדרונות כדאי לבחור גימור מט של גרניט פורצלן. היתרון באריחי מט הוא ביכולת להסתיר כתמים וסימנים מיותרים. כך אתם לא משתעבדים הפעם למטאטא וליעה או לסמרטוט הרצפה שעובד בלי הרף.  גימור מט של גרניט פורצלן יתאים לחדרי האמבטיה, לקירות המטבח שליד הכיור, לחדרים שלא מנקים אותם בתדירות גבוהה. תוכלו לבחור מראה מט של גרניט פורצלן בעל סוגים שונים: עץ, אבן, מלט מלאכותי – כל דבר שיאפשר לכם להרגיש בבית.

החסרונות של גימור מט

אומנם תוכלו להתעלם מכתמים עקשניים, אך אם תצטרכו לנקות את הכתם העקשן שהתנחל לו באחד האריחים, יהיה לכם קשה יותר. השאלה מה חשוב לכם יותר. חשוב גם לציין שאריח מט של גרניט פורצלן לא יחזיר אור כי לא יהיה לו מהיכן. הוא הרי לא מבריק, לכן הוא מתאים יותר לחללים גדולים שיש בהם תאורה מצוינת.

 ואחרון חביב – ריצוף לפטו

הכוונה לריצוף המלוטש בחלקו. מצד אחד, אריח כזה יבריק ויחזיר אור, אך מנגד יש בו משהו מבריק, בכל זאת. הוא חלק יותר מהמבריק וגס יותר מהמט. לא תראו כל לכלוך קטן. בסופו של דבר, בעת בחירת גרניט פורצלן ערכו את כל השיקולים של נוחות, יוקרה, צבע ומרקם.

כך או כך, גרניט פורצלן יוסיף לכם המון לנופך של הבית ויעצים את היופי הטבעי שלו.